19 Ağustos 2011 Cuma

Farmville sizin için ne ifade ediyor?

Benim için iyi şeyler ifade ediyor.Bu oyuna başladığım gün biri bana dese ki, hayatın bu oyun sayesinde değişecek deseler güler geçerdim.Bu oyunda
ne günler geçti hey gidi günler heyy:)))Bir kış masalı hayatımı değiştirdi,
şimdi yaz masalını yaşıyorum,sonbaharı bekliyorum artık.Masala dönersek,beyaz atlı prensim farmvilleden çıktı,beni beyaz atla köyüne kaçıracaktı:)))Aşkım beyaz atı bulamadı gitti ,of aşkım beyaz at istiyorum ben.Beni duyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Farmville oyunu gerçek aşk masallarınında yaşanaçağı bir alan olabilirmiş.Ben kış masalımı ,aşk olarak geri aldım.:D Sevmek ve sevilmek çok güzel bir duygu herkesin bir aşk masalı yaşamasını ve sonsuz olması ümidiyle.Bir tatlı dil kapı açsın..İyiki varsın aşkım umarım hiç masalımız bitmez,çocuklarımıza bir masal anlata biliriz.































k

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder