16 Ağustos 2011 Salı

farmville oyunu hayatımıza nasıl girdi?

Farmville oyunu hayatımıza nasıl girdi?
Sorusunu sorduğumda arkadaşlarıma ,herkesin bir hikayesi olduğunu duydum.İlk kendi hikayemi anlataçağım kısaca size ,ben kardeşimin komşu
aramasından dolayı bu farmville oyununa başladım.Ben pek birşey anlamamıştım ilk zamanlar da zaten.Ben de arkadaşlarıma bu oyunu oynamaları için çiftlik
kurdum ,arkadaşlarım çoğaldıkça oyun oynama zevkimde arttı ve böylece iki yıldan fazla bu oyunu hala oynuyorum ben.
Geçenlerde bir arkadaşıma sordum farmville oyununa nasıl başladım dedim oda başlamaz olaydım dedi güldük.Oda üç yıl önce başlamış farmville oyununa
bir gün arkadaşının kızına  vakit geçirsin diye bu oyunu oynamaya başlamışlar ,onları görünce oda oyunu oynamaya başlamış.Arkadaşı tarla ekmeye ,
sürmeye ,hayvanları hasat etme başlamış,bir yanlışlıkla tavşanını satmış çok üzülmüş,bu oyun insanın hayatına girdikçe üzülme ve sevinme hisleride
artıyor ,arkadaşım arkadaşının haline gülmüş bir tavşan için üzülmesine....Şimde ben o günden sonra artık oyunun bağımlısı oldum diyor,
başlamaz olaydım  diyor ama yine vazgeçemiyorum diyor.Sabah kalkıp çiftliğime bakmazsam kendimi suçlu hissediyorum diyor ,gülüyorr.Farmville
eglencesi bu demek oluyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder