24 Ağustos 2011 Çarşamba

farmville komşularım

farmville oyunlarına başlıyalı ikiyılı geçti.Oyunda kimler geldi ,kimler geçti desek hiç yanlış olmaz.İlk zamanlarda sadece tanıdık arkadaşlarımla oynadım ,dışardan çok az kişileri ekledim ,az ve öz olsun dedim.Sami mi oyuncularla oynamak ,onlardan yardım istemek bir ayrılacak gibiydi.Çok mutluydum her komşumu tanıyordum,şimdi çok az komşumu biliyorum ,daha doğrusu konuştuklarım az.
Size bahsetmek istediğim bir komşum var A.B.D vatandaşı çok iyi bir insan ,dil bilmemesekte bir şekilde anlaştığım çok iyi bir bayan teyzem.Neşesi farmville oyununa renk katıyordu,ilk yeni çıkan bir şeyi ondan alıyordum ,bazende bana marketten yeni çıkan ürünleri gönderirdi.Şimdilerde yok ,onu özlüyorum onun yokluğu beni üzüyor .onu özledim.Umarım en kısa zamanda aramıza döner.Bu oyunda en iyi arkadaşım mechelle willams hastaneden çıkıp aramıza dönmeni ,iyileşmeni aramıza dönmeni bekliyoruz.Seni çok özledik.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder