30 Kasım 2011 Çarşamba

farmville oyunları temizlensin

Farmville oyunu gün geçtikçe zorluyor insanı.Oyun sadece para ile oynana bir oyun olma yolunda ilerliyor, son günlerde oyuna gelecek kış tarlası parası olana gelmeden onlara açıldı.Oyun ayırımcı ve paracı oldu zevkimiz yavaş yavaş kaybolma yoluna girdi.Hele ki bot ve eklentilerle oyun oyun olmaktan çıktı.Ziganada belkide bunun böyle olmasını istiyor gibi.Geçen yılı hatırlıyorumda zigana hillelere karşı sıkı tavır sergilemişti.Bir tek hile yüzünden benim tarla kapandı,bakalım bu yıl o tarla kapama kıyımını göstere bilecekmi çok merak ediyorum.Bir hile yüzünden iki yıllık emeğim hiç oldu gitti.Madem oyun hilesiz ve temiz oynanacaksa temiz bir farmville oyunu istiyorum ben.Bıktım artık hile bot laflarından of ya.Temiz bir farmville oyunu istiyorum artık.Bütün hiller kapansın zengin olan bizden ayrı oyun oynasın.Temiz farm istiyorum artık bennnnnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder